Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla tv-alan ajankohtaisista tuulista.

Aika: 23.5.2024
Paikka: Zoom-webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30

9.00–9.20        Televisiomarkkinan kehitys & trendit. Anna Lujanen, Screenforce Finland

9.20–9.40          Millaisia brändillisiä tuloksia tv-mainonnan kampanjat ovat tuottaneet Suomen markkinalla. 
                                Matilda Viteli, MTV

9.40–10.00       Sanoman sisältöstrategia. Ville Toivonen, Sanoma

10.00–10.25    Big year for streaming. Christina Sulebakk, Warner Bros. Discovery

10.25–10.45     Voitto-kilpailun vuoden tuotantoyhtiö: Tarinan merkitys mainonnassa. Juha-Matti Nieminen, Directors Guild

10.45–11.05      Lidlin liikkuvan kuvan strategia.  Christian Saukkola, Lidl

Tilaisuus loppuu viimeistään 11.20