Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla tv-alan ajankohtaisista tuulista.
Aika: 23.5.2024
Paikka: Zoom-webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30
9.00–9.20 Televisiomarkkinan kehitys & trendit. Anna Lujanen, Screenforce Finland
9.20–9.40 Millaisia brändillisiä tuloksia tv-mainonnan kampanjat ovat tuottaneet Suomen markkinalla.
Matilda Viteli, MTV
9.40–10.00 Sanoman sisältöstrategia. Ville Toivonen, Sanoma
10.00–10.25 Big year for streaming. Christina Sulebakk, Warner Bros. Discovery
10.25–10.45 Voitto-kilpailun vuoden tuotantoyhtiö: Tarinan merkitys mainonnassa. Juha-Matti Nieminen, Directors Guild
10.45–11.05 Lidlin liikkuvan kuvan strategia. Christian Saukkola, Lidl
Tilaisuus loppuu viimeistään 11.20