Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla tv-alan ajankohtaisista aiheista. Tietoa ovat jakamassa median ja mainonnan terävimmät päättäjät ja asiantuntijat.
Aika: 8.4.2025
Paikka: Zoom -webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30
Ohjelma:
9.00–9.20 Televisiomarkkinan kehitys & trendit – Anna Lujanen, Screenforce
9.20–9.40 Status of Attention -measurement guide for Screenforce – Bas De Vos, Kitsune Consulting
9.40–10.05 The Now & Next in Attention Metrics—What It Means for TV – Dr. Karen Nelson-Field + Q&A with Anna Lujanen
10.05–10.25 Huomiomittaus uutismediaympäristössä – Tuomo Sinkkonen, Sanoma
10.25–10.50 Luovan vaikuttavuustutkimus – Matilda Viteli, MTV
10.50–11.15 Spot On -mittaus: mitä mainostajan kannattaa ymmärtää yhteismitallisuudesta? – Riina Aho