Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla tv-alan ajankohtaisista aiheista. Tietoa ovat jakamassa median ja mainonnan terävimmät päättäjät ja asiantuntijat.

Aika: 8.4.2025
Paikka: Zoom -webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30

Ohjelma:


9.00–9.20 Televisiomarkkinan kehitys & trendit – Anna Lujanen, Screenforce 

9.20–9.40 Status of Attention -measurement guide for Screenforce – 
Bas De Vos, Kitsune Consulting 

9.40–10.05 
The Now & Next in Attention Metrics—What It Means for TV – Dr. Karen Nelson-Field + Q&A with Anna Lujanen 

10.05–10.25 Huomiomittaus uutismediaympäristössä – 
Tuomo Sinkkonen, Sanoma 

10.25–10.50 Luovan vaikuttavuustutkimus – 
Matilda Viteli, MTV 

10.50–11.15 Spot On -mittaus: mitä mainostajan kannattaa ymmärtää yhteismitallisuudesta? – 
Riina Aho