Tämä koulutus perehdyttää kaupallisen television perusteisiin ja avaa kaikki terminologiasta television matematiikkaan.

 

Aika: maanantai 21.11.2022
Paikka: Honka-sali, Pikku-Finlandia 
Aikataulu: 8.30-11.30

 

8.30- 9.00      Aamupala ja ilmoittautuminen, Pikku Finlandian -aula

9.00 - 9.30     Total TV -mainosmediana: Vaikuttavuus, huomioarvo ja mahdollisuudet, Anna Lujanen, Screenforce           

9.30– 10.00     Katselukäyttäytyminen Suomessa. Tina Åström, Sanoma 

10.00 -10.15    Total TV tutkimus ja TV-mittaritutkimus menetelmänä, Renja Makkonen, Finnpanel

10.15 -10.45    Television käsitteet ja tunnusluvut. Sami Kumpula, WB. Discovery

10.45 -11.15     Hyvällä suunnitelmalla saa tuloksia aikaan! Vinkkejä mainonnan suunnitteluun, Juha Västi, MTV Creative Media Solutions

noin 11.30         Tilaisuus päättyy

 

Paikka:

Pikku-Finlandia, Karamzininranta 4, 00100 Helsinki

 

Ilmoittaudu mukaan