Tämä koulutus perehdyttää kaupallisen television perusteisiin ja avaa kaikki terminologiasta television matematiikkaan.
Aika: maanantai 21.11.2022
Paikka: Honka-sali, Pikku-Finlandia
Aikataulu: 8.30-11.30
8.30- 9.00 Aamupala ja ilmoittautuminen, Pikku Finlandian -aula
9.00 - 9.30 Total TV -mainosmediana: Vaikuttavuus, huomioarvo ja mahdollisuudet, Anna Lujanen, Screenforce
9.30– 10.00 Katselukäyttäytyminen Suomessa. Tina Åström, Sanoma
10.00 -10.15 Total TV tutkimus ja TV-mittaritutkimus menetelmänä, Renja Makkonen, Finnpanel
10.15 -10.45 Television käsitteet ja tunnusluvut. Sami Kumpula, WB. Discovery
10.45 -11.15 Hyvällä suunnitelmalla saa tuloksia aikaan! Vinkkejä mainonnan suunnitteluun, Juha Västi, MTV Creative Media Solutions
noin 11.30 Tilaisuus päättyy
Paikka:
Pikku-Finlandia, Karamzininranta 4, 00100 Helsinki