Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla TV-alan ajankohtaisista tuulista.
Aika: 14.11.2023
Paikka: Zoom -webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30
9.00 Televisiomarkkinan kehitys & trendit Anna Lujanen, Screenforce
9.20 Total TV – katsoja tänä päivänä ja mittauksen kehitys Taina Mecklin, MTV
9.50 Television uudet teknologiat Joonas Imeläinen, Sanoma
10.10 HVOD – premiumia mainostajalle Sampo Haikonen, Warner Bros. Discovery
10.35 Suomen parhaat mainokset 2022 testattiin Riina Aho, Screenforce Finland
11.00 Miten aivot käsittelevät audiovisuaalisia maisemia. Patrik Wikman, Helsingin Yliopisto
11.30 Tilaisuus päättyy