Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla TV-alan ajankohtaisista tuulista.

Aika: 14.11.2023
Paikka: Zoom -webinaari
Aikataulu: 9.00-11.30

 

9.00   Televisiomarkkinan kehitys & trendit                                                  Anna Lujanen, Screenforce

9.20   Total TV – katsoja tänä päivänä ja mittauksen kehitys               Taina Mecklin, MTV

9.50  Television uudet teknologiat                                                                       Joonas Imeläinen, Sanoma

10.10  HVOD – premiumia mainostajalle                                                          Sampo Haikonen, Warner Bros. Discovery

10.35  Suomen parhaat mainokset 2022 testattiin                                     Riina Aho, Screenforce Finland

11.00 Miten aivot käsittelevät  audiovisuaalisia maisemia.                  Patrik Wikman, Helsingin Yliopisto

11.30   Tilaisuus päättyy