Televisiomainonnan perusteet -koulutus. Tämä koulutus perehdyttää kaupallisen television perusteisiin ja avaa kaikki terminologiasta television matematiikkaan.

Aika: 11.2.2024
Paikka: Zoom -webinaari
Aikataulu: 9.00-11.00

 

9.00 - 9.30     Total TV -mainosmediana.  Anna Lujanen, Screenforce Finland       

9.30– 10.00   Televisioyleisöjen ymmärtäminen. Tina Åström, Sanoma 

10.00 -10.15    Total TV tutkimus ja TV-mittaritutkimus menetelmänä, Renja Makkonen, Finnpanel

10.15 -10.35   Television ostamisen ja suunnittelun käsitteet ja termit selväksi. Sami Kumpula, WB. Discovery

10.35 -11.00     Hyvällä suunnitelmalla saa tuloksia aikaan! Vinkkejä mainonnan suunnitteluun, Krista Alvarez-Valkeapää. MTV

 

Tilaisuus päättyy viimeistään 11.00