Televisiomainonnan perusteet -koulutus. Tämä koulutus perehdyttää kaupallisen television perusteisiin ja avaa kaikki terminologiasta television matematiikkaan.
Aika: 11.2.2024
Paikka: Zoom -webinaari
Aikataulu: 9.00-11.00
9.00 - 9.30 Total TV -mainosmediana. Anna Lujanen, Screenforce Finland
9.30– 10.00 Televisioyleisöjen ymmärtäminen. Tina Åström, Sanoma
10.00 -10.15 Total TV tutkimus ja TV-mittaritutkimus menetelmänä, Renja Makkonen, Finnpanel
10.15 -10.35 Television ostamisen ja suunnittelun käsitteet ja termit selväksi. Sami Kumpula, WB. Discovery
10.35 -11.00 Hyvällä suunnitelmalla saa tuloksia aikaan! Vinkkejä mainonnan suunnitteluun, Krista Alvarez-Valkeapää. MTV
Tilaisuus päättyy viimeistään 11.00