Tervetuloa nopeasti kehittyvään TV-maailmaan! Screenforce Showroom on maksuton koulutus mediatoimistojen, mainostajien sekä TV-alan työntekijöille. Aiheet ovat suunnattuja liikkuvan kuvan mainonnassa työskenteleville. Aamupäivän kestävässä koulutustilaisuudessa pääset verkostoitumaan muiden alan tekijöiden kanssa herkullisen aamiaisen äärellä ja saat käytännön vinkkejä ja inspiraatiota TV-mainontaan.

 

ScreenforceShowroom_2_0219_1920px

Aikataulu:

Huom. Sijainti  on vaihtunut suuren suosion myötä. Olemme nyt Hotel Havenin auditoriossa,  Unioninkatu 17.

8.30- 9.00       Aamupala ja ilmoittautuminen - Hotel Havenin auditorio.

9.00 - 9.15      Mitä on hyvä TV -mainonta? - Anna Lujanen, Screenforce Finland

9.15 - 9.30     TV nyt ja tulevaisuudessa - Tina Åström, Sanoma

9.30 – 9.50     Katselun eri mielentilat - Anna Porvari, Kantar

9.50 -10.10    Premium-video: esimerkkejä vuorovaikutuksen hyödyntämisestä.  - Patrick Laukkonen, Sanoma                                                                                                                                    Total-TV: The Voice of Finland -mainonnan luovia esimerkkejä. -  Mervi Niittynen, Sanoma

10.10-10.20    Tauko

10.20- 10.40    Total -TV ilmiö: Love Island - Eevamaria Vassinen, MTV

10.40 -11.00    Total-TV ilmiö: Olympialaiset - Chris Kebbell, Discovery

11.00-11.20     Vuoden Mainostaja, Fazer Makeiset: Liikkuvan kuvan rooli perinteisen päivittäistavarabrändin kehittämisessä (tavoitteita, suunnittelua & mittareita). - Risto Kalsta, Fazer makeiset

noin 11.30        Tilaisuus päättyy

 

SEMINAARI ON TÄYNNÄ.

Mikäli olet estynyt, muistathan ilmoittaa meille, niin saamme jonosta muita mukaan.