Tervetuloa Television Taikaa
-virtuaalitapahtumaan
torstaina 24.10. klo 9.00 - 12.05
Vuoden suurin kaupallisen television virtuaalitilaisuus markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoille on täällä!
Aikaisempina vuosina valtaisan suosion saavuttanut Screenforce Day on jälleen täällä - nyt uusitussa formaatissa ja uudella nimellä. Television Taika -tapahtuma tarjoaa kaikille tv-mainonnasta kiinnostuneille ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia uutta televisiomarkkinan ympäriltä.
Aamupäivän mittainen tapahtuma tarjoaa tuhdin ja kiinnostavan paketin asiaa tv-mainonnasta. Luvassa on sukellus alan ajankohtaisiin aiheisiin, kuten median eettisyyteen ja vastuullisuuteen sekä tv-mainonnan yhteismitallisuuteen ja huomiomitallisuuteen (attention). Kuulemme television vaikuttavuudesta ja kurkistamme alan tulevaisuuden trendeihin ja mahdollisuuksiin.
Tapahtuman sisällöstä vastaavat kansainväliset ja kotimaiset mainonnan ja markkinoinnin tunnetut asiantuntijat. Yksi päivän nimekkäimmistä esiintyjistä, markkinoinnin legenda Peter Field, tarjoilee ajankohtaista kansainvälistä tietoa mainonnan vaikuttavuudesta.
Tilaisuuden juontavat Annika Räihä ja Peter Nyman.
Osa tapahtuman esityksistä kuullaan englanniksi. Tapahtuma on ilmainen.
9.00 | Television peruspilarit, Anna Lujanen |
9.10 | Attention update! Jonathan Waite |
9.40 | Mainoskatko |
9.45 | Breaking news: Mainonnan yhteismitallisuus |
10.05 | Kahvitauko ja mehubaari |
10.25 | Why TV is at the heart of effectiveness? Peter Field |
11.15 | Q&A |
11.25 | Television seuraava jakso, Christina Forsgård |
11.45
|
Tv-viisaat -paneeli show. Viisaat: Riikka-Maria Lemminki (Marketing Finland), Teemu Suutari (OMD) ja Karolus Viitala (Mehiläinen) Lähetys päättyy noin 12.05 |
Jonathan Waite
Global Managing Director, Head of Media Experience, Havas Media Network
Jon Waitella on yli 16 vuoden kokemus mediatoimistoista, ja hän vastaa tällä hetkellä Havas Media Networkin globaalista suunnittelu- ja ostostrategiasta sekä toimiston tuotekehityksestä eri mediamuotojen parissa. Waite on kerännyt laajaa osaamista erityisesti mediasuunnittelusta, kaupankäynnistä, tuotekehityksestä, globaaleista kumppanuuksista ja strategisesta johtamisesta. Hän on erityisen kiinnostunut poikkimediallisesta mittaamisesta ja suunnittelumenetelmistä.
Waite on ollut merkittävä huomiomittareiden (attention metrics) puolestapuhuja mediansuunnittelussa ja -ostamisessa. Lisäksi hän on johtanut useita globaaleja tutkimus- ja dataprojekteja sekä kirjoittanut merkittäviä tutkimusraportteja yhteistyössä Karen Nelsen Fieldin ja Lumen Researchin kanssa.
Peter Field
Markkinoinnin konsultti,
mainonnan vaikuttavuuden “guru”
Brittiläinen Peter Field on toiminut 15 vuotta mainosalalla strategisena suunnittelijana ja työskennellyt viimeiset 25 vuotta markkinointikonsulttina. Hänen työnsä perustuu pitkälti vaikuttavuustutkimusten analysointiin, ja hän on kirjoittanut useita tunnettuja ja siteerattuja teoksia yhdessä markkinointiteoreetikko ja analyytikko Les Binetin kanssa, kuten The Long & The Short of it, Effectiveness in Context ja The 5 Principles of Growth in B2B Marketing. Fieldin maine vaikuttavuuden asiantuntijana ja viestijänä on maailmanlaajuinen ja hän puhuu ja konsultoi säännöllisesti tästä aiheesta eri puolilla maailmaa.
Christina Forsgård
Viestinnän ammattilainen,
kyberturvallisuuden expertti
Christina Forsgård on teknologia-alaan keskittyneen Netprofilen perustaja ja kansainvälisesti arvostettu vaikuttaja viestintäalalla. Hän on erityisen tunnettu kyberkriisien konsulttina ja informaatiovaikuttamisen asiantuntijana sekä Suomessa että maailmalla. Forsgård neuvoo yritysjohtajia ja kansainvälisiä organisaatioita ja tekee tiivistä yhteistyötä median, yhteiskunnallisten vaikuttajien sekä startup-ekosysteemin kanssa. Hän on ollut alusta asti mukana Ylen Jälkidigi-ohjelman raadissa, jossa käsitellään digitalisaation vaikutuksia yksilöihin ja yhteiskuntaan.
Forsgård toimii myös viestintäalan kansainvälisen kattojärjestön ICCO:n etiikkapuheenjohtajana ja edustaa alaa Euroopan neuvoston ihmisoikeustyöryhmissä, jotka käsittelevät tekoälyyn, sananvapauteen ja digitalisaation liittyviä kysymyksiä. Lisäksi hän johtaa PrivacyRules-organisaation kyberkriisiviestintäohjelmaa. PrivacyRules on maailmanlaajuinen verkosto, joka yhdistää tietosuojaan ja kyberkriiseihin erikoistuneita juristeja sekä IT- ja viestintäasiantuntijoita.
Anna Lujanen
Toiminnanjohtaja,
Screenforce Finland
Anna Lujanen on pitkän linjan liikkuvan kuvan ammattilainen, joka on tehnyt mittavan uran elokuva-alalla ennen siirtymistään Screenforce Finlandin johtoon. Lujanen on Global TV Groupin varapresidentti sekä IAB Video -työryhmän puheenjohtaja. Hänet on myös palkittu onnistuneista elokuvalanseerauksista niin Suomessa kuin kansainvälisesti.
Ilmoittaudu Television Taikaa 2024 -virtuaalitapahtumaan
Saat sähköpostiisi lähempänä ajankohtaa linkin, jonka kautta pääset mukaan live-lähetykseen.
Tehdään yhdessä vastuullinen Television Taikaa -tapahtuma
Screenforce Finlandin toimintaa, sisällön suunnittelua ja tapahtumien toteutusta ohjaa vastuullisuus. Jaamme vain varmistettua ja todeksi tunnustettua tietoa ja hankimme palvelut ja tarjoilut vastuullisesti toimivilta alihankkijoilta.
Vastuullisuuteen kuuluu myös tapahtuman maksimaalinen hyödyntäminen. Mikäli et pääsekään osallistumaan Television Taikaa -tapahtumaan, peruthan ilmoittautumisesi ja vapautat paikkasi seuraavalle.
Kiitos, kun välität!