Screenforce-Television-taika-2024-webinaari

Tervetuloa Television Taikaa
-virtuaalitapahtumaan
torstaina 24.10. klo 9.00 - 12.05

Vuoden suurin kaupallisen television virtuaalitilaisuus markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoille on täällä!     

Vuoden suurin kaupallisen television virtuaalitilaisuus markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoille on täällä!    

Aikaisempina vuosina valtaisan suosion saavuttanut Screenforce Day on jälleen täällä - nyt uusitussa formaatissa ja uudella nimellä. Television Taika -tapahtuma tarjoaa kaikille tv-mainonnasta kiinnostuneille ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia uutta televisiomarkkinan ympäriltä.   
   
Aamupäivän mittainen tapahtuma tarjoaa tuhdin ja kiinnostavan paketin asiaa tv-mainonnasta. Luvassa on sukellus alan ajankohtaisiin aiheisiin, kuten median eettisyyteen ja vastuullisuuteen sekä tv-mainonnan yhteismitallisuuteen ja huomiomitallisuuteen (attention). Kuulemme television vaikuttavuudesta ja kurkistamme alan tulevaisuuden trendeihin ja mahdollisuuksiin. 
   
Tapahtuman sisällöstä vastaavat kansainväliset ja kotimaiset mainonnan ja markkinoinnin tunnetut asiantuntijat.  Yksi päivän nimekkäimmistä esiintyjistä, markkinoinnin legenda Peter Field, tarjoilee ajankohtaista kansainvälistä tietoa mainonnan vaikuttavuudesta. 
 
Tilaisuuden juontavat Annika Räihä ja Peter Nyman.

 Osa tapahtuman esityksistä kuullaan englanniksi. Tapahtuma on ilmainen.  

 

Päivän agenda:

9.00 Television peruspilarit, Anna Lujanen
9.10

Attention update! Jonathan Waite  

Sukellus huomiomittauksen (attention) merkitykseen mediassa. Luvassa tuoreimpia tutkimuksia huomiomittauksen saralla.

9.40 Mainoskatko 
9.45

Breaking news: Mainonnan yhteismitallisuus, Riina Aho

Uusi kansainvälisestikin edistyksellinen SpotOn-mittaus tuottaa tv- ja videomainonnan kampanjoille yhteismitalliset tunnusluvut.

10.05 Kahvitauko ja mehubaari 
10.25

Why TV is at the heart of effectiveness? Peter Field

Puheenvuorossa käsitellään, kuinka television huomioarvo, tunnepohjainen ympäristö, kuluttajien luottamus ja kehittynyt teknologia tekevät siitä televisiosta tehokkaan markkinointikanavan.

11.15 Q&A
11.25

Television seuraava jakso, Christina Forsgård

Ajatuksia tulevaisuuden eettisistä haasteista ja yllättävistä mahdollisuuksista. Ymmärrämmekö miten mainokset pelastavat maailman ja, kuinka toimittajat pukeutuvat ritarin haarniskaan

11.45

 

Tv-viisaat -paneeli show. Viisaat: Riikka-Maria Lemminki (Marketing Finland), Teemu Suutari (OMD) ja Karolus Viitala (Mehiläinen)

 Lähetys päättyy noin 12.05

 

Puhujat:

Jonathan Waite

Jonathan Waite 

Global Managing Director, Head of Media Experience, Havas Media Network

Jon Waitella on yli 16 vuoden kokemus mediatoimistoista, ja hän vastaa tällä hetkellä Havas Media Networkin globaalista suunnittelu- ja ostostrategiasta sekä toimiston tuotekehityksestä eri mediamuotojen parissa. Waite on kerännyt laajaa osaamista erityisesti mediasuunnittelusta, kaupankäynnistä, tuotekehityksestä, globaaleista kumppanuuksista ja strategisesta johtamisesta. Hän on erityisen kiinnostunut poikkimediallisesta mittaamisesta ja suunnittelumenetelmistä.

Waite on ollut merkittävä huomiomittareiden (attention metrics) puolestapuhuja mediansuunnittelussa ja -ostamisessa. Lisäksi hän on johtanut useita globaaleja tutkimus- ja dataprojekteja sekä kirjoittanut merkittäviä tutkimusraportteja yhteistyössä Karen Nelsen Fieldin ja Lumen Researchin kanssa.

Peter-Field

Peter Field

Markkinoinnin konsultti,
mainonnan vaikuttavuuden “guru” 

Brittiläinen Peter Field on toiminut 15 vuotta mainosalalla strategisena suunnittelijana ja työskennellyt viimeiset 25 vuotta markkinointikonsulttina. Hänen työnsä perustuu pitkälti vaikuttavuustutkimusten analysointiin, ja hän on kirjoittanut useita tunnettuja ja siteerattuja teoksia yhdessä markkinointiteoreetikko ja analyytikko Les Binetin kanssa, kuten The Long & The Short of it, Effectiveness in Context ja The 5 Principles of Growth in B2B Marketing. Fieldin maine vaikuttavuuden asiantuntijana ja viestijänä on maailmanlaajuinen ja hän puhuu ja konsultoi säännöllisesti tästä aiheesta eri puolilla maailmaa. 

Christina Forsgard

Christina Forsgård

Viestinnän ammattilainen,
kyberturvallisuuden
expertti

Christina Forsgård on teknologia-alaan keskittyneen Netprofilen perustaja ja kansainvälisesti arvostettu vaikuttaja viestintäalalla. Hän on erityisen tunnettu kyberkriisien konsulttina ja informaatiovaikuttamisen asiantuntijana sekä Suomessa että maailmalla. Forsgård neuvoo yritysjohtajia ja kansainvälisiä organisaatioita ja tekee tiivistä yhteistyötä median, yhteiskunnallisten vaikuttajien sekä startup-ekosysteemin kanssa. Hän on ollut alusta asti mukana Ylen Jälkidigi-ohjelman raadissa, jossa käsitellään digitalisaation vaikutuksia yksilöihin ja yhteiskuntaan.

Forsgård toimii myös viestintäalan kansainvälisen kattojärjestön ICCO:n etiikkapuheenjohtajana ja edustaa alaa Euroopan neuvoston ihmisoikeustyöryhmissä, jotka käsittelevät tekoälyyn, sananvapauteen ja digitalisaation liittyviä kysymyksiä. Lisäksi hän johtaa PrivacyRules-organisaation kyberkriisiviestintäohjelmaa. PrivacyRules on maailmanlaajuinen verkosto, joka yhdistää tietosuojaan ja kyberkriiseihin erikoistuneita juristeja sekä IT- ja viestintäasiantuntijoita.

Screenforce-Television-taika-puhuja Riina Aho

Riina Aho

SpotOn -hankkeen projektipäällikkö

Riina Aholla yli 20 vuoden monipuolinen kokemus mediatutkimuksesta niin mediatoimistoista kuin media-alalta. Nykyisessä työssään RadioMedian tutkimus- ja kehitysjohtajana hän on innovoinut ja johtanut monia merkittäviä kaupallisen median projekteja, lisäksi hän on useiden komiteoiden jäsen. Hän on toiminut myös podcast-juontajana.

Riina Aho nimitettiin SpotOn-videomainonnan mittauksen projektipäälliköksi kesällä 2023. Mittaus on uraauurtava ja merkittävä hanke, jonka avulla on kehitetty uusi tapa mitata tv- ja instreamvideomainonnan kokonaisyleisöä: SpotOn tuottaa tv-, streaming- ja onlinevideomainoskampanjoille yhteismitalliset tunnusluvut. Riina Aho johtaa projektia innokkaasti ja tekee strategista yhteistyötä tv-toimijoiden kanssa tavoitteenaan tuoda markkinoille erittäin korkealaatuinen mittausjärjestelmä.

Anna-Lujanen

Anna Lujanen

Toiminnanjohtaja,
Screenforce Finland

Anna Lujanen on pitkän linjan liikkuvan kuvan ammattilainen, joka on tehnyt mittavan uran elokuva-alalla ennen siirtymistään Screenforce Finlandin johtoon. Lujanen on Global TV Groupin varapresidentti sekä IAB Video -työryhmän puheenjohtaja. Hänet on myös palkittu onnistuneista elokuvalanseerauksista niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

Ilmoittaudu Television Taikaa 2024 -virtuaalitapahtumaan

Saat sähköpostiisi lähempänä ajankohtaa linkin, jonka kautta pääset mukaan live-lähetykseen. 


Tehdään yhdessä vastuullinen Television Taikaa -tapahtuma

Screenforce Finlandin toimintaa, sisällön suunnittelua ja tapahtumien toteutusta ohjaa vastuullisuus. Jaamme vain varmistettua ja todeksi tunnustettua tietoa ja hankimme palvelut vastuullisesti toimivilta alihankkijoilta.