Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla TV-alan ajankohtaisista tuulista.
Aika: tiistaina 29.11.2022
Paikka: Honka-sali, Pikku-Finlandia
Aikataulu: 8.30-11.30
8.30- 9.00 Aamupala ja ilmoittautuminen, Pikku Finlandian aula
9.00 - 9.20 Televisio elää ajassa, Anna Lujanen, Screenforce
9.20– 9.50 Total TV – katsoja tänäpäivänä, Tina Åström, Sanoma
9.50 -10.10 Kaikki katselu ei ole samanarvoista, Juha Halmesvaara ja Linda Nordlund, Dentsu Aegis Network
10.10 -10.30 CTV: HybridiTV-esimerkkejä vuorovaikutuksen hyödyntämisestä, VP, TV, Teppo Ahonen, Digita
10.30 -11.00 Total TV-ilmiö: Erikoisratkaisuissa, Juha Västi, MTV
11.00 -11.30 TV:n vaikuttavuus ROI:n ja hakuosuuden näkökulmasta, Eetu Ojala, WB. Discovery
noin 11.30 Tilaisuus päättyy
Paikka:
Pikku-Finlandia, Karamzininranta 4, 00100 Helsinki