Mediatoimistoille, mainostajille ja tv-alan työntekijöille suunnattu Screenforce Showroom -koulutustilaisuus on tehokas tapa päivittää itsensä kertaheitolla TV-alan ajankohtaisista tuulista.

 

Aika: tiistaina 29.11.2022
Paikka: Honka-sali, Pikku-Finlandia 
Aikataulu: 8.30-11.30

 

8.30- 9.00      Aamupala ja ilmoittautuminen, Pikku Finlandian aula

9.00 - 9.20     Televisio elää ajassa, Anna Lujanen, Screenforce           

9.20– 9.50     Total TV – katsoja tänäpäivänä, Tina Åström, Sanoma 

9.50 -10.10    Kaikki katselu ei ole samanarvoista, Juha Halmesvaara ja Linda Nordlund, Dentsu Aegis Network

10.10 -10.30    CTV: HybridiTV-esimerkkejä vuorovaikutuksen hyödyntämisestä, VP, TV, Teppo Ahonen, Digita

10.30 -11.00     Total TV-ilmiö: Erikoisratkaisuissa, Juha Västi, MTV

11.00 -11.30     TV:n vaikuttavuus ROI:n ja hakuosuuden näkökulmasta, Eetu Ojala, WB. Discovery

noin 11.30         Tilaisuus päättyy

 

Paikka:

Pikku-Finlandia, Karamzininranta 4, 00100 Helsinki

 

Ilmoittaudu mukaan