Aikataulu:
Huom. Sijainti on vaihtunut suuren suosion myötä. Olemme nyt Hotel Havenin auditoriossa, Unioninkatu 17.
8.30- 9.00 Aamupala ja ilmoittautuminen - Hotel Havenin auditorio.
9.00 - 9.15 Mitä on hyvä TV -mainonta? - Anna Lujanen, Screenforce Finland
9.15 - 9.30 TV nyt ja tulevaisuudessa - Tina Åström, Sanoma
9.30 – 9.50 Katselun eri mielentilat - Anna Porvari, Kantar
9.50 -10.10 Premium-video: esimerkkejä vuorovaikutuksen hyödyntämisestä. - Patrick Laukkonen, Sanoma Total-TV: The Voice of Finland -mainonnan luovia esimerkkejä. - Mervi Niittynen, Sanoma
10.10-10.20 Tauko
10.20- 10.40 Total -TV ilmiö: Love Island - Eevamaria Vassinen, MTV
10.40 -11.00 Total-TV ilmiö: Olympialaiset - Chris Kebbell, Discovery
11.00-11.20 Vuoden Mainostaja, Fazer Makeiset: Liikkuvan kuvan rooli perinteisen päivittäistavarabrändin kehittämisessä (tavoitteita, suunnittelua & mittareita). - Risto Kalsta, Fazer makeiset
noin 11.30 Tilaisuus päättyy
SEMINAARI ON TÄYNNÄ.
Mikäli olet estynyt, muistathan ilmoittaa meille, niin saamme jonosta muita mukaan.