SFD18_2_kuva-Ainoa-Graphic-Design_800px

Mukana kansainväliset huippupuhujat

 

Television tulevaisuutta koskeviin kysymyksiin ovat vastaamassa kansainväliset huippupuhujat sekä Suomen TV-talojen johtajat.

SFD18_06

Tiistaina 7.5. klo 9.00 - 12.00

Klo 8.00–9.00 Digita tarjoaa herkullisen aamupalan ja mahdollisuuden verkostoitumiseen.  

Seminaari alkaa klo 9.00 ja loppuu 12.00 

Clarion Hotel Helsinki,  Tyynenmerenkatu 2, 00220 Helsinki

Tapahtuma on maksuton.
Tervetuloa! 

LottaB_mv-e1545119271953-1024x745

Screenforce Day tuo toukokuiseen Helsinkiin kattauksen kansainvälisiä huippupuhujia, vaikuttavia mainonnan menestystarinoita sekä tiukkaa keskustelua tv-mainonnan ajankohtaisista tuulista. 

Juontajana toimii liikkuvan kuvan moniottelija: Lotta Backlund. 

 

Ohjelma:

8.00  Verkostoitumisaamiainen: Digita tarjoaa herkullisen aamupalan ja mahdollisuuden verkostoitumiseen.
Digitan pisteellä kuulet myös HybridiTV-mainonnan mahdollisuuksista! 
Digita_logo_1200x628
 

9.00   Tervetuloa sanat Anna Lujanen, Screenforce Finlandin johtaja.


9.15   The Age of Television: the needs that drive us – Rupen Shah, Head of Planning, Thinkbox


9.35   Keynote: Marketing Effectiveness in the Digital Age – Les Binet, Head of Effectiveness at adam&eveDDB


10.20  How to sell the value of long-term marketing strategies, redefining the audience – Nick Pugh, Head of Effectiveness, Ebiquity


10.40  TV-yhtiöiden toimitusjohtajapaneeli:

  • Hans Van Rijn, General Manager, Nordics & CEO FNG Finland
  • Pia Kalsta, CEO at Sanoma Media Finland Oy
  • Jarkko Nordlund, CEO at MTV Media
  • Leah Hooper, CEO at Discovery Networks Finland

 

10.55   Tauko ja “Ask me anything” mahdollisuus Les Binetin kanssa.


11:15  Poikkeuksen voima – Jani Halme, Luova johtaja Toinen PHD.  Jani  ruotii viime aikojen sykähdyttävintä liikkuvan kuvan mainontaa luovuuden näkökulmasta.

11:35  Keynote: “Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow” – Wim Vermeulen, Managing Director Dentsu Consulting, Director Strategy & Innovation, Dentsu Aegis Network


12.00  Tilaisuus päättyy

PUHUJAT

Les_Adam_Eve_17-04-18_955_v1RGB (3)

Marketing Effectiveness in the Digital Age

Les Binet, Head of Effectiveness at adam&eveDDB

Vaikuttavuuden kummisedäksikin kutsuttu Les Binet esittelee puheessaan uutta tutkimusta, jossa tarkastellaan markkinoinnin vaikuttavuutta digiaikana. Valitsevatko kuluttajat brändejä eri tavalla kuin aiemmin?  Les osoittaa, kuinka vaikuttavuussääntöjen tulee joustaa digitaalisessa maailmassa ja mitä tämä tarkoittaa strategioiden, talousarvioiden ja median kannalta. 

PRESS - ∏ Tanali Photography - Wim Vermeulen Tour & Taxis - 045

Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow

Wim Vermeulen, Managing Director Dentsu Consulting, Director Strategy & Innovation, Dentsu Aegis Network
Miksi maailman menestyksekkäimmät kampanjat ovat niin menestyksekkäitä? Käytämme neurotieteitä, kuluttajapsykologiaa ja tietoja maailman menestyksekkäimmistä kampanjoista ymmärtääksemme menestyksen salaisuuden. Esittelemme TapForward-viestintämallin ja näytämme, kuinka tuot brändisi algoritmien ja keskustelevan kaupankäynnin maailmaan.
Rupen edit

The Age of Television: the needs that drive us

Rupen Shah, Head of Planning, Thinkbox

Miksi katsomme televisiota? Television aikakausi –tutkimus kertoo, mikä vaikuttaa valintoihimme katsoa lineaarista televisiota, ladattavaa videotoistoa tai suoratoistoa. Katsojan mielenlaadulla on iso merkitys mainostajalle.  

Nick Pugh

How to sell the value of long-term marketing strategies, redefining the audience

Nick Pugh, Head of Effectiveness, Ebiquity

Markkinointi- ja mediatoimisto Ebiquityn jättitutkimuksen mukaan parempi kohdentaminen voisi tuoda vuosittain jopa 45 miljardin dollarin lisätuloksen. Tutkimuksessa analysoidut investoinnit edustivat kolmea neljäsosaa maailman mainosmarkkinoista.  

Jani-Halme-720

Poikkeuksen voima

Jani Halme, Luova johtaja Toinen PHD

Mediatoimisto ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme ruotii viime aikojen sykähdyttävintä liikkuvan kuvan mainontaa luovuuden näkökulmasta. Halme on erittäin suosittu luennoitsija ja kolumnisti juuri luovuudesta. Ennen markkinointialalle siirtymistään Halme teki pitkän työuran kotimaisen elokuvan ja televisiotuotannon parissa.

Screenforce_Day_panelistit_nelio-01

TV-yhtiöiden toimitusjohtajapaneeli

Lavalle nousevat myös Suomen suurimpien TV-talojen toimitusjohtajat.
Paneeliin osallistuvat (Lotta Backlund moderoi):
  • Hans Van Rijn, General Manager, Nordics & CEO FNG Finland
  • Pia Kalsta, CEO at Sanoma Media Finland Oy
  • Jarkko Nordlund, CEO at MTV Media
  • Leah Hooper, Managing Director at Discovery Networks Finland

Ilmoittaudu Screenforce Day 2019 -tapahtumaan!