Syventävä materiaali: Miten eri mediat tuottivat Gigantin markkinoinnissa?
Teetimme laajan tutkimuksen Gigantin markkinointidatasta selvittääksemme, millä medialla oli paras ROI. Kysyimme myös Gigantin markkinointijohtajalta Sami Särkelältä hänen ajatuksiaan nykypäivän tuloksellisesta markkinoinnista.
Moni markkinoija pohtii, millaisen tuoton eri mediapanostuksilleen voi saada. Gigantille teettämämme tutkimuksen mukaan esimerkiksi parhaiten pärjännyt TV-mainonta tuo jokaista sijoitettua euroa kohti lyhyellä aikavälillä kuusi euroa ja pitkällä aikavälillä 17 euroa liikevaihtoa.
Lataamalla oppaan saat kättä pidempää oman yrityksesi markkinointi-investointien pohdintaan. Oppaassa on mukana myös Gigantin markkinointijohtajan Sami Särkelän haastattelu.
Lataamalla oppaan saat lisätietoa muun muassa seuraavista asioista:
- Mikä on eri medioiden ROI lyhyellä ja pitkällä aikavälillä?
- Miten TV-mainonta tukee hakukonemarkkinointia?
- Mitä Gigantilla ajatellaan brändinrakennuksesta ja taktisesta mainonnasta?